Hariduse kättesaadavus
Väikelaste osalemine hariduses on edasise haridustee eduka kulgemise aluseks. Euroopa Komisjoni ettepanek on, et aastaks 2030 käiks vähemalt 50% alla kolmeaastastest lastest ning 96% lastest alates kolmandast eluaastast kuni kooliminekuni lasteaias või lastehoius.
Lasteasutustes käivate 0-2-aastaste laste arv kasvab aeglaselt
Aastatel 2017-2023 kasvas lasteasutuses käivate 0-2 aastaste laste osakaal 3 protsendipunkti võrra ja jõudis 40%-ni. Lasteasutuses käivate 3-6 aastaste laste osatähtsus oli 2023. aastal 89% (2022. aastal 90%).
Haridusliku erivajadusega (HEV) õpilaste arv, kes 80% ajast õpivad tavakoolis koos tavaõpilastega on suurem nooremas vanuserühmas
Vanuserühmas 7-12 aastat õppis 20208/21 õppeaastal 80% ajast tavakoolis koos tavaõpilastega 34,6% hariduslike erivajadusega tüdrukutest ja 32% hariduslike erivajadustega poistest.
13-15 aastaste vanuserühmas oli koos tavaõpilastega õppijate osakaal vähenenud tüdrukutel 29% -ni ja poistel 27,7%-ni. Tavakooli eriklassis õppis nooremas vanuserühmas (7-12 aastat) 31,1% tüdrukutest ja 34,2% poistest ja erikoolis 33% haridusliku erivajadusega tüdrukutest ja 32,6% poistest. Vanemas vanuserühmas (13-15 aastat) õppis tavakooli eriklassis 28,8% HEV tüdrukutest ja 33,6% poistest ning erikoolis 38,6% tüdrukutest ja 36,7% poistest.
Kas antud materjalist oli kasu?
Aitäh!
Kuidas saaksime lehte paremaks muuta?
See vorm on ainult tagasiside andmiseks ja teile ei vastata. Ärge lisage siia enda ega kellegi teise isikuandmeid.