Pildil on kolm noormeest ja kaks naisterahvast, kes kõnnivad ja suhtlevad üksteisega.

Hariduse kättesaadavus

Väikelaste osalemine hariduses on edasise haridustee eduka kulgemise aluseks. Euroopa Komisjoni ettepanek on, et  aastaks 2030 käiks vähemalt 50% alla kolmeaastastest lastest ning 96% lastest alates kolmandast eluaastast kuni kooliminekuni lasteaias või lastehoius.

Lasteasutustes käivate 0-2-aastaste laste arv kasvab aeglaselt

Aastatel 2017-2023 kasvas lasteasutuses käivate 0-2 aastaste laste osakaal 3 protsendipunkti võrra ja jõudis 40%-ni. Lasteasutuses käivate 3-6 aastaste laste osatähtsus oli 2023. aastal 89% (2022. aastal 90%).

Haridusliku erivajadusega (HEV) õpilaste arv, kes 80% ajast õpivad tavakoolis koos tavaõpilastega on suurem nooremas vanuserühmas

Vanuserühmas 7-12 aastat õppis 20208/21 õppeaastal 80% ajast tavakoolis koos tavaõpilastega 34,6% hariduslike erivajadusega tüdrukutest ja 32% hariduslike erivajadustega poistest.

13-15 aastaste vanuserühmas oli koos tavaõpilastega õppijate osakaal vähenenud tüdrukutel 29% -ni ja poistel 27,7%-ni. Tavakooli eriklassis õppis nooremas vanuserühmas (7-12 aastat) 31,1% tüdrukutest ja 34,2% poistest ja erikoolis 33% haridusliku erivajadusega tüdrukutest ja 32,6% poistest. Vanemas vanuserühmas (13-15 aastat) õppis tavakooli eriklassis 28,8% HEV tüdrukutest ja 33,6% poistest ning erikoolis 38,6% tüdrukutest ja 36,7% poistest.